შეფასების რუბრიკა




რიტერიუმებიმინიმალური
1–3 ქულა
საშუალოზე დაბალი 
4–5 ქულა
საშუალოზე მაღალი
6–7 ქულა
მაქსიმუმი
8–10 ქულა
ისტ–ის ტერმინების გამოყენებაარაადეკვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინოლოგიასიყენებს ისტ–ის ზოგიერთ ცნებებსა და ტერმინოლოგიასარასრულყოფილად იყენებს ისტ–ის ცნებესა და ტერმინოლოგიასიყენებს ყველა საჭირო ცნებას და ტერმინოლოგიას
მსჯელობა/დასა–ბუთებაუჭირს უმარტივესი ცნბებისა და განმარტებების დასაბუთებაუჭირს მსჯელობა ისტ–ის ტერმინოლოგიის გამოყენებითმსჯელობისას სრულყოფილად ვერ ასაბუთებს ისტ–ის ცნებებსა და განმარტებებსშეუძლია მსჯელობით და დასაბუთებით მოძებნოს ალტერნატიული გზა
პრაქტიკულ სამუშაოში ისტ–ის გამოყენებაუჭირს პროგრამის გამოძახება და ტექსტის აკრეფა მარტივ ტექსტურ რედაქტორში
Word Pad-ში
მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია გამოიძახოს პროგრამა და აკრიფოს ტექსტი
Word Pad-ში
შეუძლია დამოუკიდებლად გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტიWord Pad –ში , მაგრამ ვერ ახერხებს ფაილის შენახვას მასწავლებლის დაუხმარებლადშეუძლია გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტი  Word Pad –ში, შეინახოს ფაილი და დაადგინოს ამ ფაილის ზომა.
მუშაობს წყვილებსა და ჯგუფებშივერ ახერხებს მუშაობას მეწყვილესთან ან ჯგუფებშინაკლებად ცდილობს ჩაერთოს დავალების შესასრულებლად მეწყვილესთან ან ჯგუფშიმეწყვილესთან ან ჯგუფში ინაწილებს სამუშაოს, მაგრამ ხანდახან საკუთარ მოსაზრებაზე არის ორიენტირებულიჯგუფში ან მეწყვილესთან მუშაობაში ყოველთვის ერთვება,იზიარებს მეწყვილის ან ჯგუფის წევრების მოსაზრებას და განუმარტავს მათ საკუთარი აზრის ან გადაწყვეტილების საფუძველს.