რიტერიუმები | მინიმალური 1–3 ქულა | საშუალოზე დაბალი 4–5 ქულა | საშუალოზე მაღალი 6–7 ქულა | მაქსიმუმი 8–10 ქულა |
ისტ–ის ტერმინების გამოყენება | არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინოლოგიას | იყენებს ისტ–ის ზოგიერთ ცნებებსა და ტერმინოლოგიას | არასრულყოფილად იყენებს ისტ–ის ცნებესა და ტერმინოლოგიას | იყენებს ყველა საჭირო ცნებას და ტერმინოლოგიას |
მსჯელობა/დასა–ბუთება | უჭირს უმარტივესი ცნბებისა და განმარტებების დასაბუთება | უჭირს მსჯელობა ისტ–ის ტერმინოლოგიის გამოყენებით | მსჯელობისას სრულყოფილად ვერ ასაბუთებს ისტ–ის ცნებებსა და განმარტებებს | შეუძლია მსჯელობით და დასაბუთებით მოძებნოს ალტერნატიული გზა |
პრაქტიკულ სამუშაოში ისტ–ის გამოყენება | უჭირს პროგრამის გამოძახება და ტექსტის აკრეფა მარტივ ტექსტურ რედაქტორში Word Pad-ში | მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია გამოიძახოს პროგრამა და აკრიფოს ტექსტი Word Pad-ში | შეუძლია დამოუკიდებლად გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტიWord Pad –ში , მაგრამ ვერ ახერხებს ფაილის შენახვას მასწავლებლის დაუხმარებლად | შეუძლია გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტი Word Pad –ში, შეინახოს ფაილი და დაადგინოს ამ ფაილის ზომა. |
მუშაობს წყვილებსა და ჯგუფებში | ვერ ახერხებს მუშაობას მეწყვილესთან ან ჯგუფებში | ნაკლებად ცდილობს ჩაერთოს დავალების შესასრულებლად მეწყვილესთან ან ჯგუფში | მეწყვილესთან ან ჯგუფში ინაწილებს სამუშაოს, მაგრამ ხანდახან საკუთარ მოსაზრებაზე არის ორიენტირებული | ჯგუფში ან მეწყვილესთან მუშაობაში ყოველთვის ერთვება,იზიარებს მეწყვილის ან ჯგუფის წევრების მოსაზრებას და განუმარტავს მათ საკუთარი აზრის ან გადაწყვეტილების საფუძველს. |
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)